SFO og Juniorklub i Hørve

SFO Friheden

Vi har en god og velfungerende SFO-ordning for de familier, som har brug for det.

SFO Friheden ligger på Skolegade 9-11 i Hørve, og er SFO for vores elever i 0.-3. klasse.

Der er åbent på alle skoledage fra kl. 6.00 og frem til skolestart, og igen fra skolen slutter til kl. 17.00. Dog til kl. 16.00 om fredagen.

På alle skoleferiedage er der åbent i SFO Friheden fra kl. 6.00 til kl.17.00. Dog til kl. 16.00 om fredagen.

Der er særlige lukkedage for alle kommunens SFO'er. Det er en politisk beslutning, hvor der laves særlig lukkedagspasning for de familier, som har behov for det. Der bliver sendt skema ud med tilmelding og information om disse dage.

Tilmelding til SFO

Juniorklub

Vores juniorklub ligger Skolegade 11 i Hørve. Den er for vores elever fra 4.-6. klasse.

Juniorklubben har åbent alle skoledage fra skolen slutter og frem til kl. 17.00. Fredag lukker vi dog kl. 16.00.

Pasning på feriedage for børn i juniorklubben foregår i vores SFO Friheden.

Kontakt SFO og Juniorklub

SFO - 24 65 35 91