Godt at vide

Morgensamling

Hos os har vi fælles morgensamling hver dag hele året. Vi samles i aulaen. Der synges 2 sange, og gives fælles beskeder. Forældrene er altid velkommen til at deltage.

Multikulturel skole

Vi er en multikulturel skole, som har 6 nationaliteter foruden dansk i alle klasser. Dette gør os til en skole, hvor fokus bliver inspireret af det kulturelle islæt, og kommer til udtryk i anderledes uger. I skoleåret fremmer vi danske traditioner såsom morgensamling med bl.a. danske sange, går i kirke til jul, luciaoptog. Vi holder VHG-dag, som er en motionsdag for alle, hvor forskellige motionsformer bliver præsenteret af foreningerne.

Parkeringsforhold

Man kan benytte pladsen foran skolen og pladsen ved klubhuset, hvor indkørsel er ved Fakta i Hørve.